Stap voor stap lopen we met je het dashboard door. Ik denk dat we alles wel hebben behandeld in deze post, maar als je vragen hebt: stel ze in de comments hieronder!

Het is best een lange tekst, we hebben wat shortcuts voor je gemaakt:

  1. Inloggen
  2. Details (en IBAN)
  3. Openingstijden
  4. WijnSpijs Wandeling menu
  5. Uitgebreid overzicht
  6. Gerechten
  7. Dieetwensen
  8. Gebruikersprofiel

Stap 1: inloggen

Inloggen doe je hier. Ben je je wachtwoord vergeten? Gebruik je algemene mailadres om het te resetten. Lukt het allemaal niet? Stuur een mailtje naar info@wijnspijs.nl. Je krijgt binnen 24 uur antwoord van één van ons. Is het gelukt? Dan zie je dit scherm: ??

Inlogscherm restaurant dashboard


Stap 2: details controleren

Klik op het menu ‘Restaurantdetails en aanschouw: alle gegevens die we van jou hebben! Aangekomen onderaan de lijst ?? de Holy Grail of all… je IBAN en BTW nummer.

Vul dit gelijk in en controleer het goed! Dit zijn de gegevens die we gebruiken om geld op jouw rekening over te maken! Als deze informatie niet klopt, moet je wachten op je centen…

details restaurantgegevens restaurant dashboard

Lees hier meer over ons betaalbeleid.


Stap 3: openingstijden

Wijst zich behoorlijk vanzelf volgens mij. Eerst de dagen die je wilt bewerken selecteren, en dan de juiste openings- en sluitingstijden invullen.  Deze tijden worden ook gebruikt voor het WijnSpijs Walking Dinner! Als je dagen als gesloten aanvinkt, krijg je dus géén reserveringen!

restaurant openingstijden dashboard


Stap 4: WijnSpijs Wandeling menu

Daarom zit je hier eigenlijk toch? Hier vind je alle informatie over de aankomende WijnSpijs Wandeling. Hoeveel kaarten, allergieën etc. Het scherm is verdeeld in 5 onderdelen:

  1. Algemene info: hoeveel kaarten en dieetwensen en wanneer is die wandeling eigenlijk?
  2. Shoutbox: laat hier berichten achter voor je collega’s
  3. Gerechten: wat ga jij serveren en minstens zo belangrijk: wat doet de rest?
  4. Dieetwensen: alle dieetwensen van de gasten op een rijtje
  5. Uitgebreid overzicht: grootte en hoeveelheid van de bestellingen (hieronder meer)

restaurant dashboard details


Stap 5: uitgebreid overzicht

Als je op de knop ‘Uitgebreid Overzicht’ klikt (nummertje 5 hierboven), krijg je een schema. In dat schema staan alle bestellingen voor de WijnSpijs Wandeling, in welke ‘ronde’ ze bij je langskomen en uit hoeveel personen die bestellingen bestaan. In horecalingo: het aantal tweetjes, drietjes, etc.

restaurant informatie

MAAR. Een dikke vette MAAR. Dit overzicht is NIET geschikt voor tafelindelingen. Gasten bestellen regelmatig apart, en als de ze hun bestellingen niet koppelen, komen ze als aparte bestellingen in je overzicht. Twee tweetjes zijn dus al snel een viertje. 

Stap 6: gerechten

Dit is zó belangrijk, dat we er een apart hoofdstuk aan hebben gewijd.

Lees hier alles over de WijnSpijs Combi’s

Stap 7: dieetwensen

De gasten geven tijdens het bestellen van hun ticket aan of en welke allergieën ze hebben. Deze informatie komt real-time in jullie overzicht, zie vakje nummer 4 in stap 4 hierboven. Onze ervaring is dat deze informatie altijd behoorlijk nauwkeurig overeenkomt met de werkelijkheid.

 

Dat was het!

Log gelijk in op WijnSpijs.nl