Stap voor stap lopen we met je het dashboard door.
Het is best een lange tekst, we hebben wat shortcuts voor je gemaakt:

  1. Inloggen
  2. Details (en IBAN)
  3. Openingstijden
  4. WijnSpijs Wandeling menu
  5. Uitgebreid overzicht
  6. Dieetwensen

Stap 1: inloggen

Inloggen doe je hier. Ben je je wachtwoord vergeten? Gebruik je algemene mailadres om het te resetten. Lukt het allemaal niet? Stuur een mailtje naar info@wijnspijs.nl. Je krijgt binnen 24 uur antwoord van één van ons.

Inlogscherm restaurant dashboard


Stap 2: details controleren

Klik op het menu ‘Restaurantdetails en aanschouw: alle gegevens die we van jou hebben! Aangekomen onderaan de lijst ?? de Holy Grail of all… je IBAN en BTW nummer.

Vul dit gelijk in en controleer het goed! Dit zijn de gegevens die we gebruiken om geld op jouw rekening over te maken! Als deze informatie niet klopt, moet je wachten op je centen…

details restaurantgegevens restaurant dashboard

Lees hier meer over ons betaalbeleid.


Stap 3: openingstijden

Wijst zich behoorlijk vanzelf volgens mij. Eerst de dagen die je wilt bewerken selecteren, en dan de juiste openings- en sluitingstijden invullen.  Deze tijden worden ook gebruikt voor het WijnSpijs Walking Dinner! Als je dagen als gesloten aanvinkt, krijg je dus géén reserveringen!

restaurant openingstijden dashboard


Stap 4: Evenementen Menu

Daarom zit je hier eigenlijk toch? Hier vind je alle informatie over de aankomende Surprise Dinner. Hoeveel kaarten, allergieën etc. Het scherm is verdeeld in 5 onderdelen:

  1. Algemene info: hoeveel gasten in totaal er komen en dieetwensen en de datum van het Surprise Dinner.
  2. Shoutbox: laat hier berichten achter voor je collega’s
  3. Gerechten: Hier hoef je met het Surprise Dinner niks mee te doen. Zie hier waarom.
  4. Dieetwensen: alle dieetwensen van de gasten op een rijtje
  5. Uitgebreid overzicht: Hier zie je hoeveel gasten er per gang komen.


Stap 5: uitgebreid overzicht

Als je op de knop ‘Uitgebreid Overzicht’ klikt (nummertje 5 hierboven), krijg je een schema. In dat schema staan alle bestellingen voorhet Surprise Dinner. Iedere ronde geeft een gang weer. Ronde 1 is het voorgerecht. Ronde 2 het hoofd en ronde 3 het nagerecht. Hier kan je dus precies zien hoeveel gasten er per gang komen.

Het fijnst is als je de gasten in hun eigen gezelschap kan laten dineren.

Stap 6: dieetwensen

De gasten geven tijdens het bestellen van hun Dinner aan of en welke allergieën ze hebben. Deze informatie komt real-time in jullie overzicht, zie vakje nummer 4 in stap 4 hierboven. Onze ervaring is dat deze informatie altijd behoorlijk nauwkeurig overeenkomt met de werkelijkheid.

Dat was het!

Log gelijk in op WijnSpijs.nl